Wednesday, January 19, 2011

OH!!! I NEED THAT CAR!!!

Tadi masa aku g jalan2 keluar office pergi beli makanan..aku g tengok showroom kereta SAGA FL di CHOICE SUPERMALL Petra Jaya Kuching...pergh...aku suka design kereta 2...kaler biru..lampu depan dia memang style..menyesal pulak beli kereta awal..huhu...sekarang aku ada SAGA BLM jer...berkenan tol tengok SAGA FL...tp x per la...itu hanya kehendak yang lahir dari hati..bukan keperluan....xper..bersyukur juga kerana yang sedia ada sudah cukup berjasa buat aku..hihi....walapun kereta SAGA BLM 2 pernah accident sekali..baru sebulan jer beli dah accident..huhuapapun...aku inginkan kereta aku itu jadi warna PINK...hehe....aku peduli apa orang kata and kutuk2..bukan kereta mereka..kereta akulah!!!hihi....hehe...doa2 jer satu hari aku dapat tukar kaler kereta jadi warna pink...tunggu rezeki lebih jer lagi..huhu.....


0 comments: