Tuesday, September 27, 2011

aku part 1

ketika waktu dan ketika seakan mengejarku,
masa seakan cemburu dengan liku kehidupanku,
namun setiap saat yang kubazirkan adalah kerugian untukku,
aku memang sedar itu,
tapi aku ego,
ego pada kemahuan dan kehendak hati,
kemahuan perlu diturut untuk memuaskan hati,
tapi mengapa,
aku tidak tahu..tidak tahu,
oh  aku memang alpa dengan setiap masa kubazirkan, aku mencemburuimu masa..masa lalu yang kubazirkan,
oh aku cuma insan, punya kekurangan dan kelemahan diri,
hati dan kehendak menjadi pak turut,
oh mengapa,why,mengapa,why,
aku akui,
aku hanya insan lemah,
hanya aku mampu mengubah nasib diri sendiri yang tidak diubah oleh aku sendiri,
aku punya tujuan dan matlamat hidup aku...atulah aku part 1..habis..balik rumah ok..

1 comments:

PurpleStarz said...

AKU SUKE AYAT AKHIR KO....BALIK RUMAH...jhahahhahaha