Monday, January 10, 2011

ASSALAMUALAIKUM...

Assalamualaikum wahai pembaca sekalian..haha..itupun kalau ada yang sudi baca blog aku nih..huahuahua...x pun simpan jer dlm ni..haha...hehe..aku x tahu nak tulis apapun kat sini..akupun bukan nyer jenis rajin nak menulis....malas pun ada..haha..main blog pun sekadar suka2..hihi..haha..Hari ini Isnin 10 Januari 2011..aku kembali bekerja selepas seminggu bercuti...haha..2 pun masa cuti aku UNLUCKY ckit...ingat masa cuti nak g melancong ker..merehatkan minda dr bebanan kerja pejabat n bergembira..tetapi masa tu pulak demam nak datang..haish..huhu...x per,,mungkin ada hikmah Allah bagi aku demam masa 2..x aku g jalan2 jer keje..hihi...

haha..pas seminggu bercuti..bila balik Office kerja melambak giler...2 yang aku x suka masuk Office..benda ni memang x boleh aku nak elak..haha..dah jadi makan minum harian aku d pejabat..so aku kena hadapi  haha sebab masalah n penyakit malas datang dari diri aku sendiri...kih3...tahu pun... haha...masa kerja hari pun aku sempat amik masa tido kejap dalam stor belakang..pergh..memang ngantok giler ari nie..nak buat keje pown x da mood..haiyaa..haha...org macam aku ni memang merugikan masa yang ada..

haha..sekarang jam 7.37 malam...aku x tau nak buat apa..huh..bosan...rasa nak g tengok movie tp nk keluar hujan la pulak..rasa nak tido pun ada...tp awal lagi..haha..so main game jer jawabnya..hihi...

                                                

0 comments: